5 مورد از برترین مزایای فرز انگشتی بادی

در
دسته بندی ها: ابزارهای بادی

مزایای فرز انگشتی بادی شامل دامنه قدرت گرفتن زیاد و اجرای آسان است که آن­ها را برای کاربردهای انتخاب و مکان ایده آل می­کند.  تولیدکنندگان زرنگ و دانا هرگز به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها و بهبود بهره وری هستند .در حالی که بدون شک قیمت بالای ابزارهای الکتریکی وجود دارد ، ابزارهای فرز انگشتی بادی هزینه کل مالکیت کمتری دارند و در بلندمدت توان تولید بیشتری دارند. در این مقاله ، ما 5 مزیت برش واضح را که با استفاده از فرز انگشتی بادی صنعتی مورد استفاده قرار می­گیرد ، بررسی می­کنیم.

محور صنعت با تکیه بر تیم قدرتمند و متخصص توانسته با ارائه بهترین کیفیت در ابزارآلات، همواره پیشرو در ارائه خدمات و ابزارآلات صنعتی باشد؛ ابزارآلات باکیفیت و ارزان همیشه سرلوحه کار این مجموعه بوده و تا به امروز با بیشترین رضایت و کیفیت در کنار شما عزیزان بوده است.

 

مزایای فرز انگشتی بادی

  1. بدون خطر از شوک الکتریکی

فرز انگشتی بادی از چرخ­های مختلف در محیط­هایی که رطوبت ، مواد رسانا و مایعات قابل اشتعال وجود دارد غالباً استفاده می­شود. سیم­های آسیب دیده خطر ایمنی اپراتور را در اثر شوک الکتریکی ایجاد می­کند. علاوه بر این ، سازندگان فلزات اغلب به مواد شیمیایی قابل اشتعال مانند استون برای تمیز کردن و آماده سازی فلزات قبل از جوشکاری اعتماد می­کنند. استخرهای مایعات ریخته شده می­توانند به سرعت توسط تارهای برق ناقص مشتعل شوند. بعلاوه ، غلظت بخار هنگام کار در فضاهای محدود مانند مکان­هایی که در صنایع معدن و تمیز کردن مخازن وجود دارد ، می­تواند بیشتر باشد. در مقابل ، ابزارهای هوا به برق احتیاج ندارند و موتورهای هواگیر دوار آنها هیچ جرقه ای تولید نمی­کنند.

 

  1. ارگونومی برتر و نسبت قدرت به وزن

فرز انگشتی بادی نسبت قدرت به وزن بهتری نسبت به فرز انگشتی برقی ارائه می­دهند. به زبان ساده، فرز انگشتی بادی در یک بسته بندی کوچک­تر و سبک تر ، اسب بخار بیشتری تولید می­کنند. با گمراهی ، تولیدکنندگان ابزار الکتریکی اغلب قدرت ابزارهای خود را با وات خورده در موتورهای الکتریکی آنها طبقه بندی می­کنند اتفاقاً 750 وات برابر است با تقریباً 1 اسب بخار است . آنچه در مشخصات ابزار الکتریکی ذکر نشده این است که توان تغذیه شده در موتور همان واتی نیست که به اسپیندل ابزار می­رسد. در واقع ، فقط 50 تا 60 درصد وات نامی در واقع به ساینده یا لوازم جانبی می­رسد. در مقابل ، فرز انگشتی بادی ، برق برابر با خاموش شدن است. موتور هوایی با قدرت 1 اسب بخار ، همان مقدار نیرو را برای ابزار فراهم می­کند.

 

  1. افزایش بهره وری

بیایید ارگونومی و نسبت ها را برای لحظه ای کنار بگذاریم. اگر افزایش تولید کارگر برای کار شما در اولویت است ، فرز انگشتی بادی می­توانند به شما در رسیدن به اهداف کمک کند. هنگام کار با هر نوع فرز ، نقشی اساسی در معادله حذف مواد دارد. محصولات ساینده چرخ های آسیاب ، دیسک های الیافی ، چرخ های فلپ و غیره برای عملکرد مطلوب در RPM خاص تولید شده­اند. خوشبختانه فرز انگشتی بادی مدرن مجهز به مکانیزم کنترل سرعت که به آن گاورنر نیز گفته می شود است که با تنظیم جریان هوا به ابزار ، دور موتور مناسب را تضمین می­کند. هنگامی که اپراتور فشار سایشی را به ساینده وارد می­کند ، گاورنر باز می شود ، جریان هوا را به موتور افزایش می دهد و از سرعت اسپیندل صحیح اطمینان حاصل می کند.

 

  1. نیروی تغذیه

بسیاری از اپراتورها وقتی ابزاری جدید به آنها ارائه می­شود بلافاصله با اعمال فشار زیاد به سمت ساینده بلافاصله سعی می­کنند آن را متوقف کنند. آن­ها این کار را در تلاش برای آزمایش محدودیت های قدرت یا گشتاور ابزار انجام می­دهند. متوقف کردن یک ابزار قدرت نه تنها سایش غیرضروری روی ابزار ایجاد می­کند ، بلکه خطر آسیب به خود اپراتور را نیز به همراه دارد. علاوه بر این ، این روش در واقع باعث کاهش و نه کمک به میزان حذف مواد می­شود. هنگامی که محدودیت های RPM رعایت می­شوند ، فرز انگشتی بادی عملکرد بهینه ای دارند. آن­ها مهندسی شده اند تا در سرعت چرخش مناسب با هم کار کنند. در یک محیط کاری غیر قابل اشتعال ، می­توانید با توجه به اینکه جریان جرقه ساطع شده توسط فرز بادی در روشن ترین حالت است ، RPM بهینه را بسنجید. علاوه بر این ، تولید ذرات ذاتی هر فرآیند حذف مواد است. با داشتن محفظه های موتور به سبک رنده لازم برای خنک سازی ، موتورهای ابزار الکتریکی بیشتر در معرض تجمع گرد و غبار و آوار هستند. ابزارهای هوا دارای چرخه کار 100٪ هستند ، بدین معنی که آنها برای کار 24 ساعته در روز 7 روز هفته طراحی شده اند وقتی با روان کننده تنظیم کننده فیلتر استفاده می شوند. محفظه های ابزار هوا از آلومینیوم یا فولاد ساخته شده اند ، نه از پلاستیک ABS که باعث مقاومت بیشتر آنها در برابر ضربه ناشی از قطرات مکرر می شود.

 

  1. تعمیر فرز انگشتی بادی

آسیاب صنعتی درجه یک وسیله یکبار مصرف نیست و بلافاصله مانند یک فرز انگشتی برقی تجاری یکبار مصرف در محل دفن زباله قرار نمی­گیرد. فرز­های بادی می­توانند تنظیم شده و به طور دوره ای بارها و بارها ساخته شوند. فاصله نگهداری ابزار الکتریکی به طور متوسط ​​بین 60 تا 120 ساعت است که پس از آن ، ابزار معمولاً حداقل به مجموعه جدیدی از برس نیاز دارد. در مقایسه ، یک ابزار هوای درجه گاراژ، تعمیر و نگهداری به طور متوسط ​​200 ساعت بین فواصل سرویس است در حالی که یک دستگاه فرز هوای درجه صنعتی می­تواند تا 2000 ساعت بین تنظیمات تنظیم شود. هنگامی که زمان سرویس دهی به ابزارهای هوایی شما فرا می­رسد ، کیت های راحت و برچسب خورده ای موجود هستند که حاوی رایج ترین قطعات سایشی هستند.

 

قیمت فرز انگشتی بادی

در پایان ، بدون توجه به اینکه قطعات شما در یک فروشگاه فابریک از بین می­رود ، بدنه قایق را برای رنگ پایین آماده می­کنید ، یا دروازه های جدا شده و در یک ریخته گری را از بین می­برید ، هدف همه تولید بیشتر است. با استفاده از فرز انگشتی بادی ، زمان کمتری را برای سنگ زنی صرف خواهید کرد و هنگام انجام این کار احساس امنیت می­کنید. علاوه بر این ، ابزارهای هوا با درجه بندی 100٪ چرخه کار و فواصل طولانی خدمات ، زمان بیشتری را در خط تولید و زمان کمتری را روی نیمکت می­گذرانند. گرچه ممکن است هزینه جلو دستگاه فرز بادی کمی بیشتر باشد ، اما کل هزینه مالکیت مهم است. ابزارهای هوا یک سرمایه گذاری مناسب است که منجر به سود قابل توجهی در بهره وری کلی تولید می­شود.

جهت خرید آنلاین و اینترنتی فرز انگشتی بادی در فروشگاه اینترنتی محور صنعت هرچه سریعتر اقدام نمایید.

‫5/5 (1 امتیاز )
0